Tam
EskidenYeniye
 

Ses Kaydı: Balyoz´a asker teyidi

Balyoz darbe planıyla ilgili dailymotion.com sitesinde şok bir ses kaydı yayınlandı. 2002-2003 yıllarında 1. Ordu Adli Müşavirliğinde çalıştığı iddia edilen kişiler Balyoz darbe planıyla ilgili önemli itiraflarda bulunuyorlar. Hukukçu olduğu iddia edilen bu kişiler, hem kamuoyunun tüm şüphelerini giderecek, sivillere mantıksız gibi gelen ayrıntılar hakkında çözümlemeler yapıyorlar hem de Balyoz darbe planlarının gerçekliğini kendi aralarında kabul ediyorlar.

Önceki haber title=Sonraki haber

15.03.2011 14:56 Balyoz darbe planıyla ilgili dailymotion.com sitesinde şok bir ses kaydı yayınlandı. 2002-2003 yıllarında 1. Ordu Adli Müşavirliğinde çalıştığı iddia edilen kişiler Balyoz darbe planıyla ilgili önemli itiraflarda bulunuyorlar. Hukukçu olduğu iddia edilen bu kişiler, hem kamuoyunun tüm şüphelerini giderecek, sivillere mantıksız gibi gelen ayrıntılar hakkında çözümlemeler yapıyorlar hem de Balyoz darbe planlarının gerçekliğini kendi aralarında kabul ediyorlar.

Balyoz darbe planlarının yer aldığı CD´lerle ilgili internete yeni bir ses kaydı düştü. 1. Ordu Askerî Başsavcısı Albay Bülent Münger´le birlikte 5 askerî hukukçuya ait olduğu ileri sürülen kayıtta, planların gerçek olduğu aktarılıyor. Konuşmanın bir yerinde Münger olduğu iddia edilen kişi, Bunlar buzdağının görünen yüzü. diyor. Gölcük´te 6 Aralık´ta yapılan aramadan sonra kayda alındığı anlaşılan konuşmalar, sanıkların ´planlar sahte´ savunmasını çökertiyor. Kayıtta, sivil savcıların görevlendirdiği askerî bilirkişinin raporuyla ilgili konuşmalar da dikkat çekiyor. Raporun, çok iyi hazırlandığı belirtilirken şu ifadeler kullanılıyor: Bilirkişi olan binbaşı gibi yeteneklisini hayatımda görmedim ama adamı raporu nedeniyle kaydırdılar. Savcılar tarafsız askerî bilirkişilerle çalışabilse, ellerindeki mesaj emirlerinden darbe hazırlığını hemen ispatlarlar. Balyoz CD´lerinde var bunlar. Sen onları fark ettin. Yarın adamlar bir daha askerî bilirkişiyi dinleseler senin fark ettiğin şeyleri fark edecekler.

Çetin Doğan ve diğer sanıklar Balyoz planlarının sahte olduğunu söyleyedursun, internete düşen ses kayıtları bütün savunmalarını çökertiyor. Daha önce iki astsubaya ait olduğu ileri sürülen kayıtlarda, Gölcük´te ele geçirilen belgelerin gerçek olduğu söyleniyordu. Dün dailymotion.com adlı internet sitesine yeni bir kayıt daha düştü. İddiaya göre, kayıttaki sesler 5 askerî hukukçuya ait. Konuşmalardan kaydın Gölcük Donanma´da 6 Aralık´ta yapılan aramadan sonra alındığı anlaşılıyor. Seslerden birinin 1. Ordu Askerî Başsavcısı Bülent Münger´e ait olduğu iddia ediliyor. Hukukçular, Balyoz´u tartışıyor. CD´lerin gerçek olduğu anlatılıyor. Münger´in ses kayıtlarında Bütün o emirler var ya, mesaj emirleri, komutanlık emirleri taralı vaziyette. Savcılar tarafsız askeri bilirkişilerle çalışabilse, ellerindeki mesaj emirlerinden darbe hazırlığını hemen ispatlarlar şeklindeki sözleri dikkat çekti.

´Balyoz darbe planı´ diyen bilirkişi sürüldü

İnternet ortamına düşen ses kaydında Çetin Doğan, KKK´lığı emrine rağmen semineri oynamış. CD´lerde her şey var ifadeleri yer alıyor. 1. Ordu Askeri Savcılığı´nca görevlendirilen ve ´Belgeler doğru ise Balyoz darbe planıdır değerlendirmesi yapan Askeri bilirkişi Ahmet Erdoğan´ın, görev yerinin değiştirilip Kocaeli´ne sürüldüğü iddia ediliyor. Yine ses kayıtlarında 12 Eylül darbe planları ile Balyoz planının benzerliklerinden de bahsediliyor. Ahmet Erdoğan, 22 Şubat 2010 tarihli raporunda Balyoz Güvenlik Harekât Planının, sıkıyönetim esaslarının ötesinde tedbirleri ve faaliyetleri içeren ve hükümeti devirip devlet idaresine el koymayı öngören bir plan olduğu değerlendirmesi yapmıştı. Genelkurmay Başkanı Org. İlker Başbuğ ise Bilirkişi değil bir kişi demişti. İşte o konuşmaların dökümü:

1. Ordu ASKERİ SAVCILIĞI BALYOZ DEĞERLENDİRMELERİ SES KAYITLARINDA GEÇEN KONUŞMALAR

TOPLANTI KATILIMCILARI:

Alb.Bülent MÜNGER (1. Ordu ASKERİ BAŞSAVCISI):

Asker Hukukçu 2:

Asker Hukukçu 3:

Asker Hukukçu 4:

Asker Hukukçu 5:

ASTSUBAYLAR ASKERİ MAHKEMELERİN OLAYLARI NASIL KAPATTIĞINI ÇÖZMÜŞLER

Alb. Bülent Münger (1. Ordu askeri başsavcısı): Astsubaylar bak ne diyorlar biliyormusun konuşmalarında? Aralarında bu iş keşke, keşke askeri savcılığa intikal etseydi bak, bu iş keşke askeri savcılığa intikal etseydi diyorlar. Ne olurdu diyorlar askeri savcılık, genellikle askeri mahkemeler diyorlar tamam mı? Araştırıyorlar, bir tane günah keçisi, onun üzerine diyorlar olay bitiyor diyorlar. Adamlar o kadar güzel kurmuşlar ki, tahlil etmişler ki askeri mahkemelerin yapılarını tamam mı? Bir tane günah keçisi, şey komutanlarının da şeyiyle, desteği ile bir adam üzerine yoğunlaşıp, onun üzerine mahkumiyet kararı çıkarırdı diyorlar. Ama şimdi olaylar sakat diyorlar. Olay sivil savcısının gelip bunları bulması kötü oldu diyorlar (Gölcük belgelerini kast ediyor). Keşke askeri savcılığa gitseydi diyorlar.

Asker Hukukçu 2: Bak ben sana söyleyim mi? Bakk bakk,

X: Mesela şeyin cd´leri... Nazlı Ilıcak 7-8 senedir birşeyler çıkacak deyip duruyordu zaten

Asker Hukukçu 2: Nazlı Ilıcak varya abicim, bak, beş, 7-8 senedir yazıyordu bunları. Daha çok şeyler çıkacak, biliyor. Bunlar, ellerinde adamların şeylerin. Nazlı Ilıcak devamlı yazıyordu. Bunların hepsinin elinde belge vardı. Ama ortam bekliyorlardı. Çok daha kuvvetli oldukları zamanı bekliyorlardı.

Asker Hukukçu 4: o zaman bu belgeler ellerinde varsa gerçek bu belgeler. Gerçek.

1. Ordu Başsavcısı: Çetin Doğan konuşmaları zaten normal değildi

1. Ordu Başsavcısı: hııı hıı tabii, ben söyleyim bak, Çetin Doğan´ın konuşmaları normal değildi abicim. O emekli olmadan önceki konuşmaları, çok abuk subuk konuşmalardı. Bir bu konuştu bir hurşit konuştu.

Asker Hukukçu 2: bende 15.kolordudaydım. Adamlar acayip acayip herkesi şey yapıyorlardı. Yanii

Asker Hukukçu 4: abi Hurşit Tolon gelmişti bizim oraya. Acayip konuşuyordu adam yaa.

Asker Hukukçu 2: her gittiği yerde abuk subuk konuşmalar yapıyordu.

Asker Hukukçu 4: şey, Metin Yavuz Yalçın, geldi o...

Asker Hukukçu 2: Çetin Doğan´da Hurşit Tolon ikisi sene üst üste geldiler bizim oraya, iki sene üst üste, yani onlarla başladı abuk subuk konuşmalar.

1. Ordu Başsavcısı: bunlar acayip şeyler tabii, yanii.

Asker Hukukçu 2: hayır hayır. Şöyle;

Asker Hukukçu 3: Türk Silahlı Kuvvetleri 2 defa fiilen darbe yapmış,

Adli müşavir: alışılmadık konuşmalardı onlar

Asker Hukukçu 3: birkaç kez hükümete muhtıra vermiş bir silahlı kuvvetler, yani bunlar çok acayip karşılanacak şeyler değil.

Asker Hukukçu 2: hayır cami bombalama planlarını, bizim cahil bir astsubay veya teğmenin hazırladığı bir şey gibi duruyor

Asker Hukukçu 3: burda acayip olan sadece, o camiye bomba atma gibi saçma sapan böyle planlar varya, onlar acayip.

1. Ordu Başsavcısı: hazırlayan adamların cahilliğinden kaynaklanmıştır. Hani. Şey vardır, il jandarma komutanı birisine demiştir bir plan yap işte, ismini koy birde olay yaz demiştir tamam mı? Belki bu olayı okumamıştır bile üst rütbeler. Yanii, belki üst rütbedeki adamlar okusa kendi uçağımız düşürme planı mantıklımı diyorlar; geçmişte gemimizi batıran, deniz kuvvetleri komutanı, gemimizi jetlerle vuran hava kuvvetleri komutanı oldu.

Asker Hukukçu 3: kendi uçağını düşürme, böyle şeyler...

Asker Hukukçu 2: kendi gemisini batıran adam, deniz kuvvetleri komutanı oldu. Onu batıran adamda hava kuvvetleri komutanı olmuştu. Orgeneraller Türkiye´yi toparlamak için camide öleceklere fire verilebilir gibi bir mantıkla bakıyorlardır. Onların ruh hali normal değil. Böyle plan yapabilirler

1. Ordu Başsavcısı: komutanların, orgeneral seviyesinde ki komutanların var ya insanları görüş açısı şu kadar. Bit gibi görüyor tamam mı? Seni, beni, şu kadarcık bit gibi görüyor. Yani adam, beni hakim olarak görmüyor. Kimse hakim olarak görmüyor yaa. Ben işe yarayan bir adamım, bir şeyim tamam mı?

Asker Hukukçu 3: o bakış açısı ayrı, ben ona katılıyorum.

Asker Hukukçu 2: yani diyorki Türkiye´yi toparlamak için düzeltmek için birazcık fire verilebilir diyor tamam mı? Konuşmalarında. Adamın şeyi bu. Mantık olarak bunu düşünebilir. Çünkü, ben Hurşit Tolon´la bir kaç defa karşılaştım. Şeyde konuşmalar falan yapıyordu. Adamların ruh hali normal değil. Ben olmuştur olmamıştır demiyorum ama. Yani yapılabilir. Öyle planlarda yapılabilir. Eğer, çünkü... plan seminerindeki 160 kişi daha var. Planlara karşı çıkarlardı deniyor ama askerlikte herkes bilmesi gereken kadar bilir jandarmanın planlarını diğerleri bilemezdi ki.

Asker Hukukçu 3: sonra gelelim , hadi tamam öyle plan o adam yapıyor. Yaa orda 160 küsür tane adam var. Hiç mi bir tane akıllı adam yok. Öyle şeymi olur mu diyecek?

Asker Hukukçu 5: o planların ayrıntısına herkes erişememiş olabilir.

Asker Hukukçu 4: tabii tabii

1. Ordu Başsavcısı: herkes herşeyi bilmiyor ki

Asker Hukukçu 2: herkes kendine verilen görevi biliyor yaa.

1. Ordu Başsavcısı: herkesin kendi sorusunu yanıtlıyor. Her birliğe soru yönetiliyor, sen bilirsin işte plan seminerlerini

Asker Hukukçu 4: biliyorum canım

1. Ordu Başsavcısı: her birliğin sorusu var, o soruları cevaplarlar. Ama şunu söyleyim. Her birliğe sorular soruluyor ya; o soruların gerçek cevapları...

Asker Hukukçu 5: planın oynanması sırasında

1. Ordu Başsavcısı: hayır, burası (1. Ordu) hazırlıyor cevapları, kendi kendine ama onlar gizli tutuluyor. Birliklere verilmiyor o cevaplar. O cevaplar komutanın önünde

Asker Hukukçu 3: yani orda

1. Ordu Başsavcısı: bak bir dakika, o cevaplar, o cevaplar....

Asker Hukukçu 5: 2002-2003 Çetin Doğan; plan seminerinde kafasına uygun personel seçti. Darbe ortamında rütbeye bakılmaz iş yaparlığına bakılır

1. Ordu Başsavcısı: şimdi o soruyu cevaplandıracak alay komutanı, ayağa kalkıyor tamam mı? Alay komutanı, kendisine sorulan soruyu cevaplıyor seminer sırasında fakat, burdaki merkezin hazırladığı cevapta, yani olması gereken cevapta komutanın önünde komutan burdaki cevaptan, adamın konuşmalarını takip ediyor. Acaba kendi kafa yapısına uygun mu değil mi ? Tamam mı? Ve özellikle terfi sırasındaki adamları kaldırıp soruyorlar, bunların. Adam hem aynı zamanda not veriyor alay komutanına, hem de aldığı cevabı kendi cevabı ile değerlendiriyor. Buranın hazırladığı cevaplar, burdaki harekat şube başkanlığı ve komutanın katıldığı özel şeylerle hazırlanıyor. El notları falan filan. Tamam mı? Olay çok önemli yani. Adam aynı zaman da kendi kafasına uygun personel seçiyor orada tabii.

Asker Hukukçu 4: yani onun için adamın rütbesine bakmıyor. İş yaparlığına bakıyor. Benim emirlerimi tereddütsüz ...yerine getirir mi

1. Ordu Başsavcısı: tabii

Asker Hukukçu 4: ...yerine getirir mi ona bakıyor adam.

Asker Hukukçu 2: ondan sonra o olay, o tarihten sonra general çıkmadı 23´ ten

Asker Hukukçu 4: demiii

Asker Hukukçu 2: Bekir Memiş´ten sonra çıkmadı. Şey, tuğgeneral. Ki burası hiç sektirmeyen bir yerdi.

Asker Hukukçu: tabii

Asker Hukukçu 5: evet 23 öyleydi, doğru Çetin Doğan´ın planlarını 1. Ordu hazırlamıştı zaten, kolorduların tepkilerini ölçüyordu

1. Ordu Başsavcısı: Çetin Doğan, kendi önündeki cevaplar hazır ya, dosya hazırlamış ya. Şak diye sorular soruyor onlarla ilgili. Adam mesela kendi cevaplarına eksik şey yapmış, eksik şey yapmış, cevap hazırlamış.

Asker Hukukçu 2: bilemedin birrrr otur. :-)))))

1. Ordu Başsavcısı: adamın tepkisini ölçüyor. Olay öyle.

1. Ordu ve kolordular arası yazışmalar ve emirler darbe planlandığının delili. Sivil savcılar literatürü bilmediği için daha anlayamadılar

Asker Hukukçu 4: demi, normal plan semineri yapıyorsan bu zaten eğitim planı içerisindedir. Gizli saklı olmaz.

1. Ordu Başsavcısı: 1. Ordu ve kolordular arası yazışmalar ve emirler darbe planlandığının delili. Sivil savcılar literatürü bilmediği için daha anlayamadılar. Herşey ellerinin altında ama askeri yazışma usullerini bilmedikleri için anormalliği fark edemiyorlar

1. Ordu Başsavcısı: bak, normal bütün o emirleri, emirlerin götürülüş tarzını, hangi nelerin gizli olduğunu hepsini ben çok iyi biliyorum. Bunlar daha ortaya çıkmadı. İlerde bunlarda ortaya çıkınca...

Asker Hukukçu 4: peki o dediğin...

1. Ordu Başsavcısı: olayın normal (plan semineri) olmadığı ortaya çıkacak.

Asker Hukukçu 4: ama sen o bildiğin şeyleri nerde gördün?

1. Ordu Başsavcısı: hepsi emirlerde taranmış vaziyette cd´nin içinde

Asker Hukukçu 4: şey de değil mi bunlar? O balyoz cd´leri savcıların elinde değil mi

Savcılar tarafsız askeri bilirkişilerle çalışabilse, ellerindeki mesaj emirlerinden darbe hazırlığını hemen ispatlarlar

1. Ordu Başsavcısı: ya şimdi şöyle. Bütün o emirler var ya, mesaj emirleri, komutanlık emirleri taralı vaziyette. Savcıların tarafsız askeri bilirkişilerle çalışabilse, ellerindeki mesaj emirlerinden darbe hazırlığını hemen ispatlarlar

Asker Hukukçu 4: tamam. Balyoz cd´lerinde var bunlar. Sen onları farkettin. Ama onlar farkedemedi. Çünkü onlar askerlikten anlamıyorlar.

Asker Hukukçu 5: gene askeri bilirkişi...

Asker Hukukçu 4: yarın adamlar bir daha gene askeri bilirkişi teferruatlı bir şekilde anlayan askeri bilirkişi dinleseler o senin farkettiğin şeyleri onlar da farkedecekler.

Asker Hukukçu 4: o dosyalara o savcılar yapamazlar ben hep onu diyorum. Bak baştan beri ben burdayım. O dosyayı anlamak zor, bilmek zor.

1. Ordu Başsavcısı: tarafsız olması lazım.benim ilk denediğim bilirkişi..

1. Ordu Başsavcısı: bilirkişi olan binbaşı gibi yeteneklisini meslek hayatımda görmedim ama adamı raporu nedeniyle kaydırdılar

Asker Hukukçu 4: o binbaşı taraflı bir çocuk muydu?

1. Ordu Başsavcısı: hayır

Asker Hukukçu 4: tamamen tarafsız değil mi?

1. Ordu Başsavcısı: tamamen tarafsız bir çocuktu. Ben hayatımda öyle bir adam görmedim. Bak sana ne diyorum. Hazırladığı bilirkişi raporunda adam öyle bir rapor hazırlamış ki mesela ...o tarihte bir yönerge geçiyor, üzerine tıklıyon yönerge şak diye önüne geliyor, bulamazsın yönergeyi. Yok ortalıkta. Herif buldu. Bak yaz genelkurmay´a o yönergeyi getirin. ?yok imha edildi? derler. Adam 2003 yılındaki yönergeyi bulmuş. Kaydetmiş. Mümkün değil. O tecrübeli bilirkişi falan diyorlar ya subay. Yemin ediyorum tecrübeli subaylar getirsinler..

Asker Hukukçu 5: iş rütbeye bakmaz.

1. Ordu Başsavcısı: ne bilgisayar hakimiyeti vardır. Ne yönergeleri bulabilirdi. Olay tamam. Ben şimdi yazdım. İstedim, adam av. .....ama. Hoşuma gitti benim.

Asker Hukukçu 5: sen isim belirtmedin ki.

1. Ordu Başsavcısı: ben isim belirtmedim ki. Adam dört dörtlük çalıştı. Raporunu hazırladı. Baksanız cd´lere nasıl biliyor musunuz? Yedi bin-sekiz bin tane belge var ya. Onları bulacaksın tek tek. Sıraya koyacaksın. Emir, kronolojik sıraya koyacaksın. Genç bir beyin lazım tamam mı? Ama...

Asker Hukukçu 4: aslında ideal bir bilirkişiydi o çocuk.

1. Ordu Başsavcısı: ideal ya.. Dört dörtlük. Bana deseler ki şurdan tekrar adam ... tekrar ... o arkadaşı. Çünkü ben

Asker Hukukçu 2: iyi mi konuşuyor?

1. Ordu Başsavcısı: yok adamdan şunu istedim ben. Bütün o karışıklığı düzelt. Sıraya koy. Hangileri yayınlanmış. Sıraya koy. Çıkar ortaya, sıraya koy. Ve çocuk hakikaten bütün o soruşturmanın yönünü tayin eden , hem onlar açısından hem bizim açımızdan şey çıkardı, yol çıkardı.

Asker Hukukçu 5: sonra hayatı kaydı.

1. Ordu Başsavcısı: sonra hayatı kaydı. Ama göreceksin yani normal ...

Asker Hukukçu 3: şimdi nerde abi?

1. Ordu Başsavcısı: şimdi Kocaeli´nde.

1. Ordu Başsavcısı: bak yemin ediyorum, 25 senelik meslek hayatımda yani bu sistemde bir bilirkişi raporu görmedim abi. Bilgisayara tıklıyorsun yönerge karşına çıkıyor ya. Nasıl yaptı ki herif onu bilmiyorum. Programı falan var herhalde.

Çetin Doğan savunmasını CD´lerin sahte olduğu iddiasına dayandırıyor ama onlar emir, resmen emir

Asker Hukukçu 4: böyle bir çocuğa yazık etmişler o zaman. Çetin Doğan kkk´lığı emrine rağmen semineri oynamış cd´lerde herşey var. Net

Asker Hukukçu 3: ben halen anlamadım, Çetin Doğan savunmasını neye koyuyor. ?Böyle bir şey olmadıya? mı koyuyor. ?oldu ama bu darbe değile? mi koyuyor. Ben anlamış değilim.

Asker Hukukçu 5: şöyle diyor

Asker Hukukçu 2: sahte diyor

1. Ordu Başsavcısı: emir, resmen emir. Hiçbir şeylik yok yani . Cd´ye taranmış emir. Diyor ki kardeşim bu...

Asker Hukukçu 5: iç tehditle oynamayın diyor.

1. Ordu Başsavcısı: boş verin diyor, başka zaman, altında Aytaç Yalman´ın imzası. Herif taramış onu. Tamam mı cd´ye taramışlar aynı adam.

Asker Hukukçu 5: gözlemci raporları sende var mı?

1. Ordu Başsavcısı: var tabii. Hepsi taranmış. Bütün seminer sonuçların raporları var cd´lerde

12 Eylül darbe planı üzerinden çalışmışlar

1. Ordu Başsavcısı: Balyoz ile 12 Eylül planları örtüşüyor, üzerinden çalışmışlar

Asker Hukukçu 2: sonuç raporlarında böyle bir olay yok.

1. Ordu Başsavcısı: ya adamlar söylemiyor ki (Genelkurmayı kast ediyor). Şeye sordum niye böyle diye. Falan filan dedi öyle geçiştirdi. Ben size bir şey söyleyeyim mi Bayrak Harekat Planının bütün emirleri, daktiloyla yazılan bütün dokümanlar, binlerce doküman.

Asker Hukukçu 4: Bayrak dediğin 12 Eylül darbe planı değil mi?

1. Ordu Başsavcısı: 12 Eylül darbe planının bütün şeyleri cd´ye taranmış vaziyette.

Asker Hukukçu 4: yani aslında 12 Eylül darbe planının üzerinden çalışmışlar.

1. Ordu Başsavcısı: tabii tabii aynen. Hepsi uyuşuyor.

Asker Hukukçu 2: 12 Eylül´ün şeylerinin üzerinden gitmişler. Bütün dinci basın yazıyor bunları.

Asker Hukukçu 5: ama o sonradan çıktı.

1. Ordu Başsavcısı: ama bi dakka.

Asker Hukukçu 4: bak bak savcı bey başka bir şey söylüyor abi.

1. Ordu Başsavcısı: Süha Tanyeri 12 Eylül planlarını, diğer plan subaylarının haberi olmadan arşivden kendisinin çıkardığını itiraf etti. Ben size bir şey söyleyeyim mi? Daha bu aysbergin görünen yüzü

1. Ordu Başsavcısı: Süha Tanyeri´ye sorduk onu. Adam diyor biz çıkarttık gittik arşivden.

Asker Hukukçu 2: tamam arşivden çıkartabilir canımm. Çıkarmadılar demiyorum. Dışarısı tarafından Bayrak planı biliniyor.

Asker Hukukçu 4: abinin söylediği o değil. Diyor ki biz diyor seminerden önce arşivden Bayrak planını çıkarttık, onun üzerinden yaptık diyor. Süha Tanyeri söylüyor bunu.

Asker Hukukçu 2: ona ben bir şey demiyorum ki

1. Ordu Başsavcısı: plan subayı da bilmiyor. Süha Tanyeri biliyor.

1. Ordu Başsavcısı: bak,ben size bir şey söyleyeyim mi? Daha bu aysbergin görünen yüzü. Bir gün lazım olur diye, güncelleyip kullanabilmek için evrakları sürekli saklıyorlar

Asker Hukukçu 3: neyse, bir şekilde yapılmadı, geçti. Tamam bitti bunun hükmü. Bunlar niye, hala o belgeler saklanıyor.

Asker Hukukçu 4: lazım olur.

Asker Hukukçu 3: ya lazım olur diye..

Asker Hukukçu 2: hayır burda en büyük sıkıntı ne biliyor musun?

Asker Hukukçu 3: tamam da 12 Eylül olmuş bitmiş.

1. Ordu Başsavcısı: Ekrem, Bayrak Harekat Planı ne işe .....

1. Ordu Başsavcısı: burda adamlar giderken, her komutan giderken, neler yapılmış.

Asker Hukukçu 2: bilgisayar MEBSS sorumlusunu, evinde bütün burdaki bilgileri evine aktarıyor.

Asker Hukukçu 4 : yapma ya!

Asker Hukukçu 2: tabii canım. Tabii tabii

Asker Hukukçu 4 : emekli olurken veya burdaki bilgileri götürmüş.

Asker Hukukçu 2: tabii tabii. Birol anlattı işte. 1. Ordunun bütün gizli planları Ergin Saygun´un evindeki şahsi bilgisayarında da vardı

Asker Hukukçu 5: Ergin Saygun unutmuş ya! Hizmete özel bilgisayarını burdan almış, evine götürmüş, bütün planlar bilgisayarda yüklü , internete takmış, ona da virüs girmiş mi? Tutuştu diyor Birol Yarbay.

Asker Hukukçu 4: düşün, birinci ordunun tüm gizli planları şeyde, adamın bilgisayarında. Adam evinden internete giriyor, internetten virüs giriyor..

1. Ordu Başsavcısı: tutuşuyor

Asker Hukukçu 4: bütün 1. Ordunun gizli planları bir anda internet ortamında. Apar topar gecenin bir yarası bizim birol gidiyor burdan. Birol müdahale ediyor. Panik

Asker Hukukçu 5: sabaha kadar uğraştım diyor.

Asker Hukukçu 2: hayır niye arkadaş, bu adam bunları evine götürür anlamadım ki. Burda bittiği zaman bunun orgeneralliği bitmiyor mu?

Darbe planları yeniden yapılmıyor, saklanan eski planlar, üzerlerinde değişiklik yapılarak günümüze uygulanıyor

Asker Hukukçu 4: yaa abicim, bak şimdi denizcilerin o belgelerin bulunması diyor ya bunlar geçmiş şeyimiz, hafızamız. Hafızamızı silemeyiz. Sen diyorsun ya; çıkarıp çıkarıp ısıtıyor, aynı şeyleri, planları kullanıyorlar. Ufak tefek rütuşlar yapıyorlar. Yeniden yapmıyor adam. Olanın üzerinden değiştiriyor. Günümüze uyguluyor.

Balyoz cd´lerini siviller yapamaz, mümkün değil, bütünlüğü bozan bir şey yok

1. Ordu Başsavcısı: ben size Balyoz o cd´lerini vereyim. Hiçbirisine yalan diyemiyorsunuz. Yapamaz siviller, mümkün değil ve bütünlüğü bozan bir şey yok

1. Ordu Başsavcısı: bak, ben size vereyim o cd´leri. Hiçbirisine yalan diyemiyorsunuz. Hepsi, mesaj emirleri,kkk emirleri

İşin salaklığı ses kaydının tutulması zaten. İstanbul´un üstüne çökmek ne demek? Nedir senin istanbul´la alıp veremediğin?

Asker Hukukçu 5 : olabilir ama bu camiye şey insanın kafası donuyor.

1. Ordu Başsavcısı: yok bir belgelere bakın. Yan planların bir yansıları yapılmış. O cami bombalamaların, yansıları tamam mı? Yaaa, olamaz böyle bir şey diyorsun. Yapamaz siviller. Şimdi bütününe baktığınız zaman bütününü bozan bir şey de yok.

Asker Hukukçu 5 : abi her şey her yerde ya.

1. Ordu Başsavcısı: Bursa il jandarma komutanı veya buranın il jandarma komutanlığı vermiştir bir astsubaya görevi veya üsteğmene. Üsteğmen böyle saçma-sapan birşey yapmış. Bunların da gözünden kaçmış olabilir.

Asker Hukukçu 5 : göze girecek ya.

1. Ordu Başsavcısı: bu cd´ler gelmiş toplanmıştır. Tamam mı? Burda da açılmıştır. Bunları incelememiştirler bile. Belki görmemişlerdir bile. Bizim çalışmamız budur demişlerdir. İşin salaklığı ses kaydının tutulması zaten. İstanbul´un üstüne çökmek ne demek? Nedir senin İstanbul´la alıp veremediğin?

İşin salaklığı. Adam kendi ses kaydını kendi almış ya

Asker Hukukçu 2: işin salaklığı. Adam kendi ses kaydını kendi almış ya

Asker Hukukçu 4: ?Çökeriz diyor İstanbul´un üzerine? diyor. Ne demek İstanbul´un üzerine çökmek? Çökeriz diyor

Normal plan seminerinde niye çöküyon İstanbul´un üzerine, al Yunanistan´ı incele. Niye İstanbul´u mahalle mahalle inceliyorsun. Esas soru bu. Savcıların bunu sorgulaması lazım. Niye alış veriş merkezlerini belirliyorsun?

Asker Hukukçu 3: tabii canım darbe yapar bunlar

1. Ordu Başsavcısı: nasıl?

Asker Hukukçu 4: hani diyor ya. İstanbul´un üzerine çökeriz diyor ya. Normal plan seminer planında niye çöküyon İstanbul´un üstüne kardeşim. İşte statlara bilmem kaç yüz bin kişi niye topluyorsun. Bu normal seminerde

Asker Hukukçu 5: genelkurmay başkanı dahil şeyler,

Asker Hukukçu 4: bütün generaller fb li mi diye

1. Ordu Başsavcısı: onlara soruver, öyle cevap versinler önce. Bak en temel soru o. Nedir yani böyle İstanbul´la alıp veremediğin. Al Yunanistan´ı incele. Tamam yani. Niye İstanbul´u mahalle mahalle inceliyorsun. Esas soru bu. Savcıların bunu sorgulaması lazım. Niye alış veriş merkezlerini belirliyorsun?

Asker Hukukçu 4: niye İstanbul´u mahalle mahalle inceliyorsun.

Asker Hukukçu 2: ha bende İstanbul´un

İstanbul ayağı tamamsa jandarma da tamam derse darbe yapılabilir. Çünkü bütün teşkilatlanmamız jandarma üzerinden.

1. Ordu Başsavcısı: alış veriş merkezlerini niye tek tek belirliyorlar abi. İstanbul ayağı tamamsa jandarma da tamam derse darbe yapılabilir. Çünkü bütün teşkilatlanmamız jandarma üzerinden.

1. Ordu Başsavcısı: genelkurmay başkanı kim: Hilmi Özkök istemiyor. Aytaç Yalman istemiyor.

Asker Hukukçu 2: Hilmi istiyor.

Asker Hukukçu 4: ama vazgeçti istemiyor diyelim. Şimdi burası plan hazırlıyor, İstanbul ayağı tamam diyelim. Ankara´da kim var iki tane bu işi istemeyen. Aytaç Yalman, Özkök. Jandarma genel komutanı o. Şey kim, 4. Kolordu komutanı kim? O tarihte. Bakın onları bir değerlendirin tamam mı? Hilmi Özkök´le Aytaç Yalman´ı ben şey yapabilir miyim? Atamaz mıyım?

1. Ordu Başsavcısı: şimdi jandarma genel komutanın çıkmadı mı abicim. Yargıtay krokisini bile gördüm ben.

Asker Hukukçu 5: sivil yargıtay´ın değil mi?

1. Ordu Başsavcısı: sivil yargıtay. Yargıtay´ın planları çıktı.

Oğlum jandarma genel komutanlığı işin içine girerse olay bitmiştir ya. Türkiye´de bütün teşkilatlanma jandarma üzerinden değil mi?

Asker Hukukçu 4: oğlum jandarma genel komutanlığı işin içine girerse olay bitmiştir ya. Türkiye´de bütün teşkilatlanma jandarma üzerinden değil mi?

1. Ordu Başsavcısı: taşlar oturuyor yerine. Planların ayrıntısını katılımcıların herbiri bilmez

Asker Hukukçu 3: yani bu kadar general, bu kadar kurmay subay, ne bileyim bu kadar albay gelip de böyle bir plan..

Asker Hukukçu 4: ya caminin bombalanacağını, uçağın düşürüleceğini kaç kişi biliyor orda.

Asker Hukukçu 3: ordu bu

Asker Hukukçu 4: ama ordu dediğin kişilerden oluşuyor. İçinden birkaç tane sapık düşünceli insan olabilir. Bunu ordunun tamamına teşmil edemezsin. Hiçbir kuruma teşmil edemezsin. O binbaşıyı mahkeme bilirkişi olarak çağırması lazım

1. Ordu Başsavcısı: ama normalde keşke adamlar bir bilirkişi böyle, ama belirlemesi yapsalar yani.

Asker Hukukçu 5: ama bilirkişi yazsında, bilirkişiyi kimden isteyecek. Nasıl isteyecek.

Asker Hukukçu 4: şimdi o senin binbaşıyı tekrar bilirkişi olarak çağırması gerekmiyor mu mahkemenin.

1. Ordu Başsavcısı: gerekiyor. Normalde çağırmaları lazım o çocuğu. O binbaşı yerine kıllı mıllı tecrübeli bir kurmay olsaydı sanki bunlar normal bir plan semineri diyebilecek miydi?

Asker Hukukçu 4: bilirkişiyi kim tayin etti?.

1. Ordu Başsavcısı: ordu komutanı. Farzedelim çok kıllı. Bu işe yıllarını vermiş, kurmaylığa. Artık, her şeyi su gibi bilen bir kişi getirdik bilirkişi olarak atadık. Ne diyecekti o belgelere. Normal plan semineri mi?

Asker Hukukçu 4:ne diyecekti!? ?bir dakika, bir dakika ben komutana sorayım geleyim.? Diyecek ti

Asker Hukukçu 5: aynen öyle.

Asker Hukukçu 4: de mi..

Asker Hukukçu 2: kesinlikle evet. bilirkişi komutana ne yapayım diye sorsa komutan ne diyebilir ki? ?gerçekte olabilir olmayabilirde deyip suya sabuna dokunma? diyebilir

1. Ordu Başsavcısı: komutan ne diyecekti abi.

Asker Hukukçu 2: silahlı kuvvetlerimize..suya sabuna dokunmadan. Aslanlar gibi bir ifade ver.

1. Ordu Başsavcısı: ne diyecekti?......

Asker Hukukçu 2: diyecek çok şey var.. Ooo..

1. Ordu Başsavcısı: mesela ne diyecekti?

Asker Hukukçu 2: ?olabilir de olmayabilir de.?

Asker Hukukçu 5: bu belgeler gerçek değil mi? Diyecekti.

Asker Hukukçu 2: ?gerçek olabilir de olmayabilir de.? Bu kadar işte. Al çık işte işin içinden. Ne var yani.

Asker Hukukçu 4: öyle de olur, böyle de olur tabii.

1. Ordu Başsavcısı: ne diyecek ti, sıraya koy desen, koyamıyorum. Komutana sorayım.

Asker Hukukçu 2: beş bin sayfayı nasıl sıraya nasıl koyayım ben bunu sıraya diyecek.

1. Ordu Başsavcısı: işim vardı komutan koysun. Kolay değil... o binbaşı başına gelecekleri bilseydi belki o da raporu böyle yazmazdı. Hayatı kaydı çocuğun

Asker Hukukçu 2: o binbaşı bilseydi bunlar geleceğini yapar mıydı onu?

Asker Hukukçu 4: yapmaz mı ya . Ne yapsın ya. Çocuk o kadar çalışmış, akademiyi kazanmış, kurmay subay olmuş, istikbal vaad eden..

1. Ordu Başsavcısı: ve adam dört dörtlük..

Asker Hukukçu 4:baksana abimin anlattığı. Dört dörtlük, hayatı kaydı çocuğun ya! Paşaların kaldığı cezaevinde yönetmeliği uyguladığı için cezaevi müdürünü Diyarbakır´a sürdüler

1. Ordu Başsavcısı: ordu evi şey cezaevi müdürü yerinde olmak istemezdim yani arkadaşlar.

Asker Hukukçu 5: kim ister abi.şey öbür cezaevi müdürünü sürmüşler ordan.

Asker Hukukçu 4: bu yönetmeliği uyguluyordu, değil mi?

1. Ordu Başsavcısı: yönetmeliği uygulamıyordu. Yönetmeliği Yusuf uyguluyordu.

Asker Hukukçu 4: Diyarbakır´a sürdüler adamı. ( Bugün)

(15 Mart 2011), son güncel.: (16 Mart 2011)

HABERLE İLGİLİ ŞİKAYET, DÜZELTME GİBİ TALEPLERİNİZİ İLETMEK İÇİN TIKLAYIN

HABERLE BAĞLANTILI OLABİLECEK LİNKLER:

Balyoz itirafı: Askeri yargıç Albay Münger ve diğer hukukçuların şok ses kaydını indir/dinle

BALYOZ İDDİANAMESİNDE ARAMA YAP

Balyoz Planı manşetlerimiz

İŞTE ´BALYOZ´UN TÜM SES KAYITLARI

Profesör: Kayıt Tolon´un, ispat ederim

Ergenekon sanıklarının ses kayıtları manşetlerimiz

http://www.kontrgerilla.com/mnsetgoster.asp?haber_no=3101    yazdır/print

ŞOK! TSK'daki Fetö'den darbe

15.07.2016 22:46 Türkiye, 15 Temmuz saat 22:00'den beri şok dakikalar yaşıyor.. İlk önce Jandarmadan bazı birliklerin İstanbul'un iki yakasını birbirine bağlayan köprüleri tanklarla ulaşıma kapattığı haberleri geldi. İlerleyen dakikala..
Tamamı 15.7.2016

İşte çılgınlıklarının nedeni

17.07.2016 14:13 TSK'daki Fetö'cülerin darbe girişimi "çılgınca" ve "gözü dönmüş" olarak değerlendiriliyor. Bir çok detay bu değerlendirmeye yol açıyor. Örneğin Meclis'in bombalanması.. Örneğin TRT'yi ele geçirirken canlı yayında darbe..
Tamamı 17.07.2016

İşte Paralel'in 81 il imamı

20.01.2015 21:02 Fetullah Gülen cemaatinin Marmara bölge imamı ile birlikte 8 il imamı olduğu iddia edildi. Bu isimlerin fotoğraflı özgeçmişleri yayınlandı. Bu imamların bir devlet memuru gibi terfi alarak kademe kademe yükseldiği iddia ediliyor..
Tamamı 20.01.2015

Paralel'e de Ergenekon'a da hayır

11.03.2014 14:52 Türkiye'de dün yargıda şiddetli bir deprem yaşandı. Daha önce benzeri yaşanmayan bu depremin merkez üssü, Ergenekon davasına bakan özel yetkili İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi oldu. Ergenekon davasına bakan İstanbul ..
Tamamı 11.3.2014

Büyükanıt: Huzurum kalmadı!

19.12.2015 23:00 Abdullah HARUN / kontrgerilla.com - 27 Nisan e-muhtırası soruşturmasında 'şüpheli' olarak sorgulanan dönemin Genelkurmay Başkanı Yaşar Büyükanıt'ın ifadesi ortaya çıktı. Kontrgerilla.com'un ulaştığı iki sayfalık ifaded..
Tamamı 19.12.2015

Fehmi Koru sitemize taş attı

12.10.2015 19:46 Maişet derdi nedeniyle yaklaşık 1 yıldır günlük yerine haftalık haber girişine geçmek zorunda kaldık. Dikkat edenler bunu farketmiştir. Saatlerdir süren bu haftalık haber girişini de az önce tamamlamış ve internet..
Tamamı 12.10.2015

Şok!!! Savcı Öz yurtdışına kaçtı

18.08.2015 20:19 HSYK tarafından haklarında terör örgütü üyeliği suçlamasıyla soruşturma başlatılan, ardından mahkemece yakalama kararı çıkarılan savcılar Zekeriya Öz ve Celal Kara'nın yurtdışına kaçtıkları ortaya çıktı. Mahkeme eski s..
Tamamı 18.08.2015

Balyoz Planı gerçek: 7 beraate itiraz

09.10.2016 13:55 Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı, Orgeneral Çetin Doğan'ın da aralarında bulunduğu 7 sanığın beraat kararının bozulması yönünde görüş bildirdi. 6 Ekim'de yaşanan gelişmeye göre, Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı adına B..
Tamamı 9.10.2016

Belgesel: Gezi'nin ardındakiler

24.06.2013 11:20 Taksim Gezi olaylarına katılanlar.. Haber, açıklama ve attıkları twitlerle destek verenler.. 'Çapulcu' olduklarını açıkça belirtenler.. 'Mesele Gezi değil sen hala anlamadın mı?' diyerek hükümeti bir ayaklanma ile devirmeye destek verenler..
Tamamı 24.06.2013

7 sanıklı Balyoz davası kapandı mı?

16.12.2018 11:00 İstanbul'da, Fetö yargısının etkin olduğu dönemde açılan ve 237 sanığın müebbet hapse mahkum edildiği, Fetö ile mücadelenin başlamasının ardından davanın kumpas olduğuna dair somut delillerin ortaya çıkması üzerine..
Tamamı 16.12.2018

Humeyni planı suya düştü

08.11.2014 13:58 Yıllardır ABD'de yaşayan Türk vatandaşı Fetullah Gülen'in Türkiye'ye dönmekten kesinlikle vazgeçtiği ileri sürülüyor. Gülen cemaatinin liderliğini yapan Fetullah Gülen, kendisine DGM tarafından dava açılmadan hemen önc..
Tamamı 8.11.2014

Gülen: 28 Şubat MGK'sı sevaptı

01.11.2014 17:35 Erdoğan'ın ilk kez 'Cumhurbaşkanı' sıfatıyla başkanlık ettiği Ekim ayı MGK toplantısı 10 saati aşarak en uzun MGK rekorunu kırdı. 28 Şubat süreci kararlarının alındığı MGK toplantısı ise 8 saat sürmüştü. MGK'da paralel..
Tamamı 1.11.2014

Ayrıntılarıyla 7 Şubat krizi

08.02.2014 15:18 Tarih: 7 Şubat 2012.. Ankara, Cumhuriyet tarihinde benzeri görülmemiş bir olayla sarsıldı. MİT Müsteşarı Hakan Fidan dahil 5 MİT yöneticisi hakkında savcılık tarafından yakalama kararı çıkartıldı.. Sabah gazetesinden A..
Tamamı 8.2.2014

Beddua etti, suç duyurusu yağdı

27.01.2014 13:03 Fetullah Gülen'in avukatı: Psikolojik harekâtta yeni aşamaya geçildi.. Fetullah Gülen Hocaefendi'nin avukatı Nurullah Albayrak, müvekkili hakkında ortaya atılan iftiraların suç duyurusu şeklinde yargıya taşınması suret..
Tamamı 27.1.2014

Paralel Yapı = P2 Locası

14.01.2014 15:48 Gülen cemaatinin lideri Fethullah Gülen'in paralel yapıyı uzaktan yönetmek için yaptığı telefon görüşmeleri bugün internette yayınlandı. (1) Görüşmelerde Gülen'in, bir dini cemaat liderinin ötesine geçerek siyaset..
Tamamı 14.1.2014

Özkök ve Yalman'dan şok inkar

03.11.2014 19:23 Balyoz davasında Anayasa Mahkemesi'nin verdiği 'hak ihlali' kararı üzerine yeniden yargılama başladı. Duruşma, Anadolu 4. Ağır Ceza Mahkemesi'nce Anadolu Adalet Sarayı'ndaki 450 kişilik Şehit Hakan Kılıç Konferans Salo..
Tamamı 3.11.2014

Yabancı vakıflara suç duyurusu

02.12.2013 16:57 Sivil Toplum Kuruluşu Adalet Platformu, Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı vakıflar hakkında, yasak olmasına karşın Türkiye'deki siyasi olaylara müdahale ettikleri gerekçesiyle suç duyurusunda bulundu. Suç duyurusund..
Tamamı 2.12.2013

Düşünen adam da olacak mı?

19.06.2013 17:17 Taksim Gezi olayları 19 günlük bir süreç sonra polisin Gezi parkını boşaltmasıyla sona erdi. Ancak artçı gelişmeler sürüyor. İki gündür 'duran adam' eylemi gündemde. Hükümeti protesto eden ve Gezi eylemcilerine destek ..
Tamamı 19.6.2013

Fetö'nün Şok Mangasına dava

21.11.2022 14:22 Ankara'da, Cumhuriyet Başsavcılığı, FETÖ'cü olmayan askeri öğrencilerin "şok mangası" yöntemiyle fiziki ve psikolojik şiddet uygulayarak okulu bırakmalarına neden oldukları ileri sürülen 8 eski asker hakkında "işkence ..
Tamamı 21.11.2022

Kara Kuvvetleri: 80 Müebbet Onandı

29.11.2022 10:33 Ankara'da, FETÖ'nün darbe girişimi sırasında Kara Kuvvetleri Komutanlığı (KKK) karargahında yaşanan olaylara ilişkin aralarında 4 eski generalin de bulunduğu 132 sanıklı dava dosyasının istinaf incelemesi tamamlandı..
Tamamı 29.11.2022

Kars: 12 Müebbetin Gerekçesi

30.11.2022 13:13 Kars'ta, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimine katıldıkları ve örgütün kentteki sözde 'ana komuta kademesi'nde yer aldıkları iddia edilen, aralarında örgütün sözde 'sıkıyönetim komutanı' ve dönemin 14. Me..
Tamamı 30.11.2022

Yakalanan İlk Darbeciye Müebbet

29.11.2022 11:03 Bursa'da, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz hain darbe girişimi sırasında Bursa'da sözde 'sıkıyönetim komutanı' olmayı beklerken 'yakalanan ilk darbeci' olan dönemin İl Jandarma Komutanı Yurdakul Akkuş'un da..
Tamamı 29.11.2022

Darbeci Yaver'in Müebbeti Onandı

29.11.2022 10:43 Ankara'da, FETÖ'nün 15 Temmuz darbe girişimi akşamı Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan'ın kaldığı oteli darbecilere bildirdiği belirlenen eski başyaver Ali Yazıcı'ya verilen ağırlaştırılmış müebbet ile eski Dalaman Deni..
Tamamı 29.11.2022

Çatı Davada Müebbetler Değişmedi

29.11.2022 10:22 Ankara'da, Yargıtay'ın 15 Temmuz darbe girişiminden önce açılan FETÖ çatı davasında, örgütün tepe yöneticileri eski Samanyolu Yayın Grubu Başkanı Hidayet Karaca, eski milletvekili İlhan İşbilen, keski Zaman Gazetesi İm..
Tamamı 29.11.2022

Askeri Hakimlere Müebbet Onandı

02.12.2022 09:55 Ankara'da, Yargıtay 3. Ceza Dairesi, Ankara 25. Ağır Ceza Mahkemesince FETÖ'nün darbe girişiminde yer alan dönemin Genelkurmay Başkanlığı adli müşavirleri Hayrettin Kaldırım ve Muharrem Köse'nin de aralarında bulundu..
Tamamı 2.12.2022

Poyrazköy Kumpası: 1. Dava Başladı

28.11.2022 13:39 İstanbul'da, Fetullahçı Terör Örgütü'nün "Poyrazköy'de ele geçirilen mühimmat, Kafes eylem planı, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği (ÇYDD), Amirallere Suikast" gibi davalardaki usulsüzlüklere ilişkin polis mem..
Tamamı 28.11.2022

Poyrazköy Kumpası: 2. Dava Yargıya

28.11.2022 15:42 İstanbul'da, kamuoyunda 'Poyrazköy davası' olarak bilinen dava ve soruşturmalarda görev alan 48 eski hakim ve savcı hakkında 'gizliliği ihlal', 'iftira', 'suç delillerini yok etme', 'kişisel verileri hukuka aykırı olar..
Tamamı 28.11.2022

1985'teki Sınav Hırsızlığına Dava

02.12.2022 12:37 Ankara'da, FETÖ irtibatı nedeniyle hakkında dava açılan eski Albay Cengiz C.'nin, 1985'te yapılan askeri lisesi sınav sorularını, 'örgüt abisi' aracılığıyla önceden aldığını itiraf etmesi, verdiği bilgilerin doğru çı..
Tamamı 2.12.2022

Pinhan Restaurant'a 9 Hapis

30.11.2022 12:08 İstanbul'da, Fetullah Gülen liderliğindeki terör örgütü (Fetö) adına faaliyetlerde bulunulduğu gerekçesiyle kayyum atanan örgütün karargahı konumundaki Maltepe Pinhan Restoran yapılanmasına dair 45 sanıklı davaya devam..
Tamamı 30.11.2022

Zırhlı Tugay Darbe davası

30.11.2022 12:40 İstanbul'da, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişimine ilişkin aralarında muvazzafların da bulunduğu 28'si tutuklu 138 askerin 'kamu malına zarar verme' suçundan altışar yıl ile 'Anayasal düzeni ort..
Tamamı 30.11.2022

Darbede Valilik İşgali davası

30.11.2022 12:29 İstanbul'da, FETÖ'nün 15 Temmuz darbe girişiminde İstanbul Valiliğinin işgalini konu alan 90 sanıklı davada ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası Yargıtay tarafından bozulan eski Yarbay Recep Karaçam'ın yeniden yargılan..
Tamamı 30.11.2022

Donanma Darbe davası

28.11.2022 13:24 Kocaeli'de, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişimi sırasında Donanma Komutanlığındaki eylemlere ilişkin davada dosyaları ayrılan 6'sı tutuksuz, 13'ü firari 19 sanığın yargılanmasına devam edildi..
Tamamı 28.11.2022

Adana Yasadışı Dinleme davası

21.11.2022 12:10 Adana'da, Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) üyeliğinden hüküm giyen eski İl Emniyet Müdürü Ahmet Zeki Gürkan ile terörden sorumlu emniyet müdür yardımcısı İsmail Bilgin'in, Milli İstihbarat Teşkilatı (MİT) mensubunu yasa ..
Tamamı 21.11.2022

Tır Kumpası Organizatörleri davası

21.11.2022 11:57 Adana ve Hatay'da MİT tırlarının durdurulması ve aranmasını organize ettikleri gerekçesiyle haklarında 2'şer kez ağırlaştırılmış müebbet ve 50 yıl 5'er ay hapis cezası istemiyle dava açılan Fetullahçı Terör Örgütü'nün ..
Tamamı 21.11.2022

13.08.2001'den beri ziyaretçi sayısı:
66.007.215